امروز: شنبه 29 ارديبهشت 1403 برابر با 18 می 2024

پرستوی حجاب در میناب به پرواز در آمد

میناب نیوز : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت : نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع « پرستوی حجاب » درفرهنگسرای شهید بهشتی میناب بر پا شد.

به گزارش میناب نیوز ، رضا اوژند با اشاره به برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف  عنوان کرد: این نمایشگاه با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مناسبت ۱۸اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد برپا شده است.

وی افزود : حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه بارز و الگوی مناسب حفظ و نگهداری ارزش ها و شئونات اسلامی در عرصه های مختلف زندگی است و بانوان مسلمان باید با حجاب برتر و رعایت پوشش خود ، برای تمام زنان عالم الگو باشند.

اوژند ، هدف از برپایی این نمایشگاه را تبیین سبک زندگی و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب دانست و بیان کرد: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و حفظ ارزش‌های اسلامی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که باید مرد و زن جامعه اسلامی  به آن اهتمام ورزند.

گفتنی است : در این نمایشگاه ۱۲۰ پوستر و عکس در رابطه با اهمیت حفظ حجاب وعفاف ارائه شده که باحضور عبدالحسین آل محمد معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و احمد پهلوانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هرمزگان ّشهردار میناب وجمعی از مسولان افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1761

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge