امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

تشریح برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان هرمزگان

میناب نیوز:برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان هرمزگان تشریح شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، محسن زینلی تختی با اشاره به نزدیک بودن هفته کتاب و کتابخوانی گفت: بر اساس برنامه های ابلاغی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همکاری اعضای کمیته اجرایی، برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی با رنگ و بوی محرم در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه مفید اقدام به برگزاری بیست و دومین دوره بزرگداشت فعالین حوزه کتاب همراه با نوای محرم و عاشورای حسینی خواهد نمود.

زینلی تختی خاطر نشان کرد: استان هرمزگان با داشتن 61باب کتابخانه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با تقویت خدمات رسانی کتابخانه ها به عنوان یک پایگاه فرهنگی و داشتن برنامه هایی اثرگذار در گسترش فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی رسالت خود را به خوبی به انجام رساند.

وی بیان کرد: حضور کتابداران در مدارس به عنوان مشاوران و مبلغان کتاب، ایجاد پایگاههای اهدای کتاب، نشست های فرهنگی با حضور فعالین حوزه ادبیات، برگزاری ایستگاههای نقاشی با محوریت کتابخوانی و محرم، برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب در استان از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

زینلی تختی در پایان با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام " اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان بیست و دومین دوره بزرگداشت مقام کتابداران و فعالین حوزه کتاب و مطالعه به عنوان تاثیرگذاران ترویج فرهنگ اسلامی در هفته کتاب را از 24 لغایت 30 آبان ماه برگزار خواهد کرد.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 267

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge