امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

مطبوعات هرمزگان در نمایشگاه بین المللی حضور ی فعال و تأثیرگذار داشتند

 میناب نیوز:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان طی بازدید از بیستمین جشنواره بین المللی مطبوعات گفت: مطبوعات هرمزگان در این رویداد مهم حضوری فعال و تأثیرگذار داشتند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، علیرضا درویش نژاد پس از بازدید از غرفه های روزنامه دریا و ندای هرمزگان در نمایشگاه بین المللی مطبوعات ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت افزود: مطبوعات نماد مدنیت و آزادی بیان است و نقش به سزایی در تحولات جامعه ایفا می کند.

وی افزود: مطبوعات ایران در طول عمر و حیات خود منشاء اصلی آگاهی اجتماعی و زمینه ساز تغییرات متعدد در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … بوده است و این جایگاه هم چنان به قوت خود باقی می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان ساخت: مطبوعات محلی با توجه به محرومیت ها، کمبودها و مشکلات فراوان توانسته اند وظیفه و رسالت ذاتی خود را به خوبی به انجام برسانند.

درویش نژاد از حضور فعال روزنامه های دریا و ندای هرمزگان در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: بسیار جای خرسندی و شعف است که مطبوعات هرمزگان توانسته اند همگام با روزنامه های قدر کشوری رقابت و سهم به سزایی در معرفی ظرفیت های استان در حوزه های مختلف و در سطح کشور داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ضمن تأکید بر افزایش حمایت های اداره کل از مطبوعات استان اذعان داشت: سعی داریم با برنامه ریزی اصولی کیفیت خدمات دهی و نحوه حمایت و پشتیبانی را إرتقاء دهیم و در این راستا همکاری و تعامل مطبوعات نیز هم چون گذشته می تواند بر این جریان سرعت ببخشد.

وی در پایان از همه دست اندرکاران، متولیان و مشارکت کنندگان در نمایشگاه مطبوعات از جمله خانه مطبوعات هرمزگان، استاندار و سایر نهادها و سازمان ها تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 286

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge