امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

بازدید آيت الله نعيم آبادي از پروژه هاي در حال ساخت راه و شهرسازي ميناب و بشاگرد / تقدیر آيت الله نعيم آبادي از مدير كل راه وشهرسازي هرمزگان

میناب نیوز : آيت الله نعيم آبادي: فعاليت هاي اداره كل راه و شهرسازي بسيار چشمگير است.

به گزارش میناب نیوز،آيت الله غلامعلي نعيم آبادي نماينده مقام معظم رهبري در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به همراه مهندس فرشيد دستوان مدير كل راه و شهرسازي استان هرمزگان، از پروژه هاي عمراني در حال ساخت راه و شهرسازي شهرستان ميناب و بشاگرد بازديد، و از نزديك در جريان پيشرفت و روند اجراي اين طرح ها قرار گرفت .

نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان طي اين بازديدها ضمن ابراز رضايت و تشكر از تلاش و زحمات مجموعه عوامل راه و شهرسازي در راستاي پيشرفت عمران و آباداني استان، علي الخصوص از بابت احداث راه هاي روستايي در مناطق دور افتاده و محروم، خواستار تسريع و تكميل پروژه هاي نيمه تمام براي سال آتي شد.

آيت الله نعيم آبادي همچنين گفت: فعاليت هاي اداره كل راه و شهرسازي امسال چشمگيرتر از هر ساله است و البته اين مهم با همدلي و همكاري مسئولين امر ميسر گشته كه اميدوارم اين روند رو به رشد، ادامه دار بوده و هر روز چشم بيناي مردم شريف اين استان، شاهد پيشرفت عمران و آباداني باشد.

وي از زحمات صادقانه و خالصانه مهندس فرشيد دستوان مدير كل راه وشهرسازي استان هرمزگان تشكر و قدرداني كرد.

متن پيام به شرح زير است: اقدامات ارزشمند شما و همكاران پر تلاش در راستاي جلب اعتماد و خدمت رساني به مردم در زمينه ساخت راه و مسكن جلوه اي زيبا از خدمت به بندگان خداست.

ضمن تبريك و تقدير، از تلاشگران صبور و مهربان اين عرصه مهم كه با پذيرش مسئوليت باعث رونق چرخ هاي اقتصادي و اجتماعي در عرصه ملي و استاني هستند صميمانه تشكر مي نمايم.

در سال مزين بنام «دولت و ملّت، همدلي و هم‌زباني» و به پاس همراهي، خدمات ارزنده و شبانه روزي جنابعالي و همكاران خدوم در اداره كل راه و شهرسازي استان هرمزگان كه در راستاي اهداف دولت براي خدمت رساني به عموم مردم و ايجاد رفاه و آسايش همراه بوده است اين لوح تقدير حضورتان تقديم مي گردد.

از حضرت رب العزه توفيق و سربلندي برايتان آرزومندم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1322

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge