امروز: چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 برابر با 15 می 2024

فرماندار میناب خواستار تهیه نقشه و شناسنامه روستاها شد

میناب نیوز : فرماندار میناب خواستار تهیه نقشه و شناسنامه روستاهای این شهرستان شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میناب، عباس خدادادزاده در مراسم تودیع و معارفه بخشداران توکهور این شهرستان، اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر خدمت به مردم بیش از سایر دولت‌ها و در تمامی نقاط مختلف کشور کار کرده است.

وی ادامه داد: شهرستان میناب و بخش توکهور یکی از نمونه‌های بارز فعالیت‌های دولت است که بخش توکهور از این امر مستثنی نیست.

فرماندار میناب با بیان اینکه کارهای بسیار خوب و قابل توجهی در میناب انجام شده است، خاطرنشان کرد: این کارها نتیجه توجه ویژه دولت به تمام نقاط کشور با شعار عدالت ورزی و اجرای عدالت در سفرهای استانی رئیس جمهور و هئیت دولت نمود یافته است.

وی تصریح کرد: جابجایی مدیران اصل مهم در امر خدمت خالصانه و بدون چشم‌داشت به مردم است و باید از این فرصت‌ها نهایت بهره را در راستای کار و تلاش صادقانه انجام دهیم.

فرماندار میناب از مسئولان شهرستان خواست، بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای به حوزه عمرانی نهایت توجه را داشته باشند و از این طریق زمینه پیشرفت شهرستان را فراهم آورند.

وی اذعان داشت: تهیه نقشه و شناسنامه روستاهای میناب و به ویژه بخش توکهور از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته خدادادزاده، نقشه‌های روستایی و شناسنامه‌ آنها می‌تواند ابزاری در خدمت توسعه هر چه بیشتر باشد.

فرماندار میناب افزود: توجه ویژه به موضوع کشاورزی بخش توکهور یکی از اولویت‌های کاری فرمانداری میناب و بخشداری این بخش است.

خلیل منتقمی‌فر مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری هرمزگان نیز در سخنانی با بیان مسائل روز جامعه در خصوص تحریم‌ها گفت: همه ساله شاهد سخن‌پراکنی دشمنان هستیم که بنا به فرموده مقام معظم رهبری «با تکیه به ایمان بر دشمنان پیروز هستیم» و خدمات ارزنده دولت در این راستا بر هیچ کس پوشیده نیست.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1330

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge