امروز: پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403 برابر با 16 می 2024

اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای ساخت پل زیارت علی که ۲ میلیارد هزینه دارد

میناب نیوز:نماینده میناب، رودان،جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس نهم اعلام کرد: اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای ساخت پل زیارت علی که ۲ میلیارد تومان هزینه دارد، عملیات اجرایی آن را به تأخیر انداخته است.

به گزارش میناب نیوز سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تذکری که در زمینه تخریب پل زیارت علی و آبدان به وزیر راه و شهرسازی داده است، گفت: بخش زیارت علی شامل ۲ بخش است؛ در بخشی که رودخانه وجود دارد جمعیت زیادی ساکن است بنابراین با تخریب این پل مشکلات زیادی ایجاد شده است.

نماینده مردم میناب،رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس نهم با اشاره به این‌که فعالیت‌های کشاورزی،باغداری و اقتصاد در این منطقه صورت می‌ گیرد، تصریح کرد: بر روی این رودخانه پلی وجود دارد که سال گذشته پس از بارش باران از بین رفت.

وی با بیان این‌که دولت بقایای این پل را کاملا خراب کرد تا دوباره آن را بسازد، تصریح کرد:‌متأسفانه ساخت این پل به دلیل نبود اعتبارات کافی، نیمه کاره مانده است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس نهم با بیان این‌که تکمیل این پروژه ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، عنوان کرد: این رودخانه فصلی است و در صورت بارندگی در این حوزه آبریز، مسیر مسدود می‌شود.

وی با بیان این‌که مردم به سختی در این مسیر تردد می‌کنند، مطرح کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان در این مسیر با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

هاشمی نخل ابراهیمی با یادآوری این مطلب که ساخت پل زیارت علی از مصوبات دور سفر نخست هیئت دولت است، گفت: خواست ما این است که از اعتبارات ملی برای ساخت این پروژه اختصاص داده شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس نهم اعلام کرد: اعتبارات اختصاص داده شده برای پل زیارت علی ۳۰۰ میلیون تومان است که نصف بیشتر آن هنوز پرداخت نشده است. 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1334

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge