امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 17 می 2024

فرمانداری ویژه میناب به صورت رسمی لحظات پیش فعالیت خود را آغاز کرد

میناب نیوز : امروز با حضور نماینده مردم میناب، رودان ،جاسک، سیریک وبشاگرد و استاندار هرمزگان و فرماندار میناب ودیگر روسای استان وشهرستان میناب فرمانداری میناب به صورت ویژه افتتاح شد.

نمایده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با میناب نیوز گفت :لحظاتی پیش فرمانداری ویژه میناب به صورت رسمی افتتاح شد .

سید عبد الکریم هاشمی گفت : هدف از تبدیل فرمانداری میناب به فرمانداری ویژه را تمرکز زدایی امکانات از مراکز استان‌، توسعه خدمت رسانی و ایجاد آسایش بیشتر برای مردم شرق هرمزگان است که باید تلاش کنیم این هدف محقق و منشاء تحول و خدمت رسانی هرچه بیشتر شود.

وی راه اندازی فرمانداری ویژه در میناب را حق مردم این شهرستان دانست و اظهار داشت:تبدیل فرمانداری میناب به فرمانداری ویژه در راستای بسترسازی برای ارتقاع سطح مدیریت شرق هرمزگان و استفاده بهینه از استعداد ها و پتانسیل های این منطقه نقش بسزایی دارد .

هاشمی ضمن تشکر از دولت خدمت گزار و همه مسئولین برای ارتقاع فرمانداری میناب به فرمانداری ویژه انتظار می رود تلاش داستگاهای اجرای و مسئولین کشوری برای پیشرفت و توسعه شهرستان میناب دوچندان شود .

نماینده مردم میناب، رودان ،جاسک، سیریک و بشاگرد،ضمن تبریک به مردم میناب اظهار امید واری نمود بتوانیم قسمتی از خواسته های و نیازهای مردم را در آینده نزدیک براورده نماییم عضو کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس تاکید بر این‌ که دولت و مجلس هر دو یک ماموریت مهم و مشترک دارند و آن خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: باید همواره به یاد داشته باشیم که خادم ملت هستیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

شایان ذکراست: تبدیل فرمانداری میناب به فرمانداری ویژه براساس مصوبه هیئت دولت است

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1391

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge