امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

ما نباید فرهنگ غنی گذشته خود را فراموش کنیم

فرماندار ویژه شهرستان میناب فرماندار ویژه شهرستان میناب

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب: ما نباید  فرهنگ  غنی گذشته خود را فراموش کنیم

 به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب معاون استاندر و فرماندار ویژه شهرستان در این نشست که با هدف رفع موانع پیشروی فعالیت های بانوان  در شهرستان میناب  با حضور نجاتی زاده مشاور استاندار و مدیرکل بانوان استانداری هرمزگان  برگزار شد .با اشاره به اهمیت آموزش در جامعه اظهار داشت آموزش های اولیه زندگی باید دستور کار باشد تا جامعه با کمترین آسیب های اجتماعی روبه رو شود.

 

معاون استاندار در ادامه سخنان خود با اشاره به ازدواج های پایدار اذعان داشت  ما باید آموزش و مشاوره های قبل از ازدواج را در دستور کار قرار دهیم.

 

پاکدامن با بیان این مطلب که ما نباید  فرهنگ  غنی گذشته خود را فراموش کنیم  تصریح کرد نه تنها باید از لباس های بومی و غذاهای سنتی  استفاده کنیم بلکه  باید برای حفظ ان  با ایجاد تنوع و خلاقیت آن را به روز  کنیم تا میراث گذشته برای آیندگان  ماندگار باشد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با اشاره به انتقاد سازنده  اذعان داشت : کسانی که انتقاد می کنند را دوست داریم و به آنها و سخنان آنان احترام  و در جهت پیشرفت شهرستان  به کار می گیریم.

 

پاکدامن در رابط احداث پارک بانوان در شهرستان میناب  ابراز امید واری کرد ان شا الله در آینده نزدیک با کمک شورای اسلامی شهر و شهردار میناب  احداث خواهد شد.

 

مدیرکل بانوان استانداری هرمزگان با  اشاره  بازیهای بومی و محلی روستایی اظهار داشت برای فرهنگ سازی  در زمینه ورزش بانوان در روستا ها باید با انجام ورزش های بومی به سمت دیگر ورزش ها گام برداشت.

 

وی در بخشی دیگری از سخنان خود خطاب به  اعضای کمیته بانوان شهرستان میناب گفت:برنامه های که از طرف شما در جهت توجه بیشتر به زنان روستای  پیشنهاد داده  شود در برنامه های اجرای سال آینده پس از بررسی  در دستور کاراین اداره کل قرار می گیرد.

 

نجاتی زاده  با اشاره به امر پژوهش  ابراز امید واری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدوارم از طریق دانشگاه ها و دفتر آموزش و پژوهش استانداری  به توانیم  قدم های مثبتی در این زمینه برداریم.

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 206
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge