امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

هدف ما در جمعیت هلال احمر رسیدن به صلح و دوستی پایدار درتمام دنیا است.

معاون استاندار هرمزگان معاون استاندار هرمزگان

میناب نیوز:معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب گفت :هدف ما در جمعیت هلال احمر رسیدن به صلح و دوستی پایدار درتمام دنیا است.

 به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در مراسم تجلیل از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان میناب گفت :افتخار ما این است که عضو جمعیت هلال احمر هستیم واین جمعیت خدمت به بشریت را در دستور کار دارد

معاون استاندار هرمزگان در ادامه سخنان خود تصریح کرد هدف ما در جمعیت هلال احمر رسیدن به صلح و دوستی پایدار درتمام دنیا است

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آموزش و فرهنگ سازی  در جامعه افزود باید با آموزش های عمومی و تخصصی به توانیم در امر پیشگیری در بسیاری از آسیب های  احتمالی ،حواث طبیعی  را به حداقل برسانیم.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان  گفت: بحران شرایطی است که در اثر حوادث ، رخدادهاو عملکردهای طییعی و انسانی  به طور ناگهانی یا غیر قابل کنترل به وجودمی آید و اظهار داشت ماباید آمادگی لازم را  در این زمینه داشته باشیم.

پاکدامن با اشاره به مدیریت بحران افزود ما باید در زمینه پیشگری گام های اساسی برداریم و نسب به خانه های فرسوده شهر میناب و کلیه شهرها وروستاهای شهرستان میناب تدابیری ویژه بی اندیشیم.

وی در ادامه خطاب به اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان میناب تاکید کرد ماباید آمادگی لازم در  جهت مدیریت بحران را داشته باشیم و اذعان داشت مراحل مختلفی که امر مدیریت بحران را افزایش می دهد مانند ،برنامه ریزی ،سازماندهی ،جمع آوری اطلاعات ،تمرین و مانور و غیره باید در دستور کار باشد.

نماینده عالی دولت در شهر ستان میناب با اشاره به انجام اقدامات و ارائه خدمات اضطراری به دنبال وقوع بحران  گفت :این خدمات با هدف نجات جان و مال انسان ها باید باشد.

وی در ادامه بازسازی و بازتوانی در حوادث یکی از مراحل اصلی مدیریت بحران عنوان نمود و تصریح کرد ما باید آمادگی برای کلیه اقدامات لازم و ضروری پس از وقوع بحران  را داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میناب  در این مراسم با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این جمعت  اذعان داشت جذب  و آموزش ، بهرگیری از اعضای افتخاری در کلیه فعالیت ها،بهرگیری از جوانان عضو در ایجاد فرهنگ ایثار و انجام خدمات داوطلبانه ،توسعه آمورزش های تخصصی ،تامیین فضای مورد نیاز آموزشی و غیر انجام شده است.

هاشمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود گفت:تاسیس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر شهرستان میناب فرصتی مناسبی برای شهرستان واستان  در نظام مدیریتی ارزیابی خطرپذیری از طریق پژوهش در ارزیابی خطر پذیری و انجام پژوهش های کاربردی در این مرکز است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 211
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge