امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

مسئولین شهرستان نسبت با ارائه خدمات به مردم اهتمام جدی داشته باشند

میناب نیوز:معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان میناب گفت: مسئولین شهرستان نسبت با ارائه خدمات به مردم اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش میناب نیوز ،معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان میناب در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال 93 ،خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان میناب گفت: تمام کارهایی که به دلایل مختلف تا به امروز انجام نشده باید هرچه سریعتر عملیاتی شود. 

معاون استاندار هرمزگان در ادامه  اظهار داشت مردم تا کی باید  در انتظار حل مشکلات شان باشند  و تاکید کر د تما م کار های نیمه تمام باید تا بهمن ماه به اتمام برسد .

وی در ادامه سخنان  با اشاره به وقت شناسی  و نظم و ترتیب در کار ها تصریح کرد:  وقت شناسی و نظم باید سرلوحه کار مدیران و کارکنان ادارات شهرستان باشد. پاکدامن  با بیان این مطلب که ما باید خدمات نوین را به مردم ارائه کنیم افزود:نامه نگاریها باید از طریق اتوماسیون اداری در شهر ستان صورت گیرد.

وی در خصوص جایگاه روابط عمومی ها در ادارا ت اذعان داشت: این جایگاه باید تقویت شود و تمام ادارت شهرستان هرچه سریعتر نسبت به معرفی مسئولین روابط عمومی ادارات به فرمانداری ویژه میناب اقدام کنند.

فرماندار ویژه میناب ادامه داد روابط عمومی ها باید خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید را به  اطلاع  مردم  برسانند و همچنین مشکلات مردم را در جهت رفع هر چه سریعتر به اطلاع مسئولان امر رسانده شود.

وی با اشار به پایان فصل گرما و کاهش مطالبات مردم در بخش آب و برق افزود حال باید برای خدمات هرچه بیشتر د راین بخش  برای تابستان سال آینده به مردم و رفع نواقص موجود برنامه ریزی و اقدامات عاجل صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در بخشی دیگر از سخنان خود با توجه به نا م گذاری امسال از سوی مقام معظم  رهبری  به سال فرهنگ و اقتصاد باعزم ملی و مدیریت جهادی  گفت: مدیریت جهادی یعنی گذاشتن وقت بیشتر  و تلاش مضاعف  از طرف مسئولین برای تحقق آرمان های جمهوری اسلامی و ارائه خدمات ارزنده به مردم کشورمان است وی افزود: باید خدمات به گونه ای باشد که مردم ارائه خدمات را احساس کنند.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه خواستار قرائت وصیت نامه های شهدای استان هرمزگان در ابتدای جلسات و بعد از قرائت قرآن مجید شد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه و ارزنده قوه قضائیه  در تحقق نظم و امنیت در جامعه اشاره کردند و تاکید کرد: تحکم ،قدرت و ثبات  قدم در احقاق حقوق مردم باید در دستور کار این قوه و بویژه دادگستری شهرستان میناب باشد. 

امام جمعه شهرستان میناب در این نشست  با اشاره به واقعه محرم گفت: امام حسین (ع) فرصت سازی کردند و توانسند  تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند و تاکید کردند :ما نیز  باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام  معتمدی فرد در ادامه سخنان خود با اشاره به ذخایر آب زیر زمینی، دریا  و بخش کشاورزشی و غیره  در استان هرمزگان اظهار داشت :ما بایدازسرمایه خدا دادی مان را در بخش های مختلف به نحوه احسنت  در جهت رشد و شکوفایی استان بهره برداری کنیم . 

شایان ذکر است: در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حمید رضا نجفی دادستان سابق شهرستان میناب تقدیر و حکم  دادستان این شهرستان به  ابراهیم محمدی  به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان به وی اعطا شد.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 241
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge