امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

هدف ما در شهر ستان میناب رسیدن به رشد و توسعه پایدار است

 میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب  گفت: هدف ما در شهرستان میناب رسیدن به رشد و توسعه پایدار است 

  به گزارش میناب نیوز :معاون استاندار فرماندار ویژه شهرستان میناب در جمع روسای بانک های شهر ستان میناب با اشاره به نام گذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت :باید اقدامات جهادی  درجهت رشد اقتصادی شهرستان برداشته شود.

معاون استاندار هرمزگان  با اشاره به جایگاه ویژه این شهرستان وخواسته مردم از مسئولین و کار کنان دولت افزود: ما باید اقدامات و برنامه های مان به صورت ویژه باشد.

وی ادامه داد نگاه دولت  تدیبر و امید به شهرستان میناب نگاه ویژه است و اذعان داشت : رویکر د ولت در این شهرستان رشد  در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی می باشد و باید این خواسته دولت عملیاتی شود.

پاکدامن افزود هدف ما در شهر ستان میناب رسیدن به رشد و توسعه پایدار است واظهارداشت:حمایت از سرمایه گذاران باید در دستور کار باشد.

وی در این خصوص خواستار حمایت های جدی و عملی از کارفرمایان در بخش صنعت و مشاغل خانگی و کشاورزی و غیر درشهرستان میناب شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  با طرح این پرسش از روسای بانکها که می باید به صورت عملی بررسی کنیم  که چه اندازه از رشد تولید در زمینه های مختلف حمایت کردیم خطاب به روسای بانک ها گفت : پیگیری روسای بانک ها باید تا جذب اعتبار و حصول نتیجه  صورت گیرد .

وی در ادامه خواستار فراهم کردن شرایط مناسب  برای  جذب حداکثری از صندوق توسعه ملی شدند و افزود، باید اطلاع رسانی سریع وبه موقع در جهت مشارکت بخش خصوصی و بهرمندی از این تسهیلات در جهت رشد و آبادانی  شهرستان دوم استان هرمزگان شدند.

پاکدامن در پایان  سخنان خود  با اشاره به کارشناسان بانک ها تصریح کرد :کارشناسانی که از موقعیت و قیمت املاک در شهرستان میناب شناخت ندارند  استفاده نشود

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 247
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge