امروز: شنبه 29 ارديبهشت 1403 برابر با 18 می 2024

ضرورت دستیابی استان‌های ساحلی به پروتکل مشترک در حوزه آبزی پروری

میناب نیوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان بر ضرورت دستیابی استان‌های ساحلی کشور به پروتکل مشترک در حوزه آبزی پروری با هدف رفع مشکلات تاکید کرد.

به گزارش میناب نیوز ، عباس مویدی در نشست هم اندیشی مدیران کل دامپزشکی و شیلات استان‌های ساحلی جنوب کشور و استان گلستان با اشاره به مشکلات اخیر بوجود آمده در صنعت آبزی پروری کشور، به ویژه استان‌های جنوبی، اظهار کرد : پیشنهاد دارم با توجه به برگزاری این نشست، برای تولید وپرورش آبزیان به یک پروتکل مشترک و کارآمد دست یابیم.

وی همچنین افزود: انتظار می‌رود هماهنگی در استان‌های فعال در زمینه شیلات و آبزی پروری باعث شود تا صنعت روبرو رشد پرورش آبزیان و جایگاه آن در سبد صادرات غیر نفتی توسعه روز افرون داشته باشد.

 مویدی با اشاره به ضرورت تغییر روش تولید آبزیان در برخی مناطق کشور با هدف کاهش آسیب ها و خسارات ابراز کرد : ارتقای کیفی محصول تولید شده در این حوزه با هدف توسعه سهم آبزیان در بازارهای صادراتی در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه به نگاه ویژه و حمایتی استاندار هرمزگان نسبت به بخش کشاورزی اشاره داشت وخاطر نشان کرد: تحولی که در بخش کشاورزی همزمان با حضور  دوستی در هرمزگان شاهد هستیم، مرهون نگاه ویژه این مقام عالی برای تاثیرگذاری مستقیم و گشایش در سفره مردم است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3632

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge