امروز: چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 برابر با 15 می 2024

اجراي طرح هاي ماندگار در زمينه فرهنگ موجب تقويت امور اعتقادي مردم مي شود

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: اجراي طرح هاي خوب و ماندگار در زمينه فرهنگ موجب تقويت امور اعتقادي و ايماني مردم مي شود.

به گزارش میناب نیوز، دكتر جاسم جادری در مراسم آغاز عمليات اجرايي احداث سه فرهنگسرا و سه بازارچه محلي در مناطق سه گانه شهر بندرعباس با بيان اينكه اجراي طرح هاي خوب و ماندگار در زمينه فرهنگ موجب تقويت امور اعتقادي و ايماني مردم مي شود، عنوان كرد: خوشبختانه قرار است تعداد فرهنگسراهاي شهرداري بندرعباس از دو به پنج فرهنگسرا افزايش پيدا كند كه اين امر در گذشته به دليل گرفتاري هايي از جمله مشكلات مالي مغفول واقع شده بود.

 وي ادامه داد: اقدام شهرداري در كمك به مسائل فرهنگي با احداث فرهنگسرا و همچنين كمك به ايجاد اشتغال و عرضه خدمات با احداث بازارچه هاي محلي بسيار خوب است و بسيار خوشحاليم شهرداري با وجود همه مشكلات از جمله مشكلات اعتباري و بودجه اي به سمت اجراي چنين پروژه هايي رفته است.

 استاندار هرمزگان با بيان اينكه مي توان با استفاده از روش تهاتر به تسريع و پيشبرد پروژه ها كمك كرد، افزود: اميدواريم شهرداري بتواند در ساير پروژه ها و به شكلي كه پيمانكار دچار مشكل و زياني نشود از روش تهاتر براي تسريع در روند پروژه ها استفاده كند.

 جادري در ادامه تصريح كرد: بنده به عنوان نماينده عالي دولت در استان وظيفه دارم از كارهاي خوبي كه موجب خوشحالي مردم مي شود حمايت كنم و برخي شايد نسبت به اين اقدامات تحليل هاي ديگري داشته باشند كه ما مسئول تحليل ديگران نيستيم و اميدواريم كه نيت همه در خدمت، خير باشد.

 وي خاطرنشان كرد: اخيرا اعتبارات خوبي در وزارت كشور و دولت مصوب شده كه اميدواريم به خصوص با كمك نمايندگان بتوانيم سهم خوبي از آن را براي استان هرمزگان و بندرعباس بگيريم تا از بار ترافيكي موجود در شهر بندرعباس كاسته شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 448

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge