امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 17 می 2024

مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب در میناب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت : مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب در سطح هنرمندان ، خانواده فرهنگ و هنر میناب برگزار شد .

به گزارش میناب نیوز ، رضا اوژند ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری مسابقات کتابخوانی در ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه گفت : یکی از راه های گسترش فرهنگ عفاف و حجاب که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز می باشد از طریق شیوه ها و ابزارهای فرهنگی است .
وی افزود : برگزاری مسابقات کتابخوانی هم باعث ترویج مطالعه در بین اقشار مختلف مردم می شود و هم ، انگیزه ها را در خصوص رعایت عفاف و حجاب در جامعه به صورت عالمانه بالا می برد .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب یادآور شد : این مسابقه کتابخوانی از کتاب ” عفاف و حجاب ” تألیف بهنام صحرانورد و بهرام اسدی با حضور بیش از ۱۵۰ نفر شرکت کننده برگزار شد که پس از اتمام مسابقه به پنج نفر از شرکت کنندگان هدایا و لوح سپاس اهداء شد .
اوژند اضافه کرد : مخاطبان با مطالعه این کتاب با پیشینه عفاف و حجاب ، فواید وآثار فردی و اجتماعی آن ، آثار شوم بد حجابی آشنا شدند و یقینا رعایت این مسأله باعث تداوم سلامت خانواده و جلوگیری از مفاسد اجتماعی می شود .

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 613

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge