امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 17 می 2024

راهیابی دو گروه نمایشی هرمزگان به جشنواره بین المللی دانشجویی

میناب نیوز:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از راهیابی نمایش های ” پشت این مه" و " آدم ، آدم است  " به جشنواره بین المللی دانشجویی بخش منطقه ای خبر داد .

به گزارش میناب نیوز: ، علی رضا درویش نژاد گفت : چهار گروه نمایشی از مرکز فرهنگ و هنر خلیج فارس آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که دو نمایش ، جواز ورود را دریافت کردند .

وی افزود : نمایش های ” پشت این مه ” به کارگردانی علی قاسمی ، ” آدم ، آدم است ” به کارگردانی فریده گرمساری به عنوان نمایندگان هرمزگان در هجدهمین جشنواره بین المللی دانشجویی بخش منطقه ای که در جزیره زیبای کیش برگزار می شود حضور خواهند داشت .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت : مرکز فرهنگ و هنر هرمزگان در همین مدت اندک فعالیت خود توانسته است در رشته نمایش ، هنرجویان و علاقه مندان بسیاری را جذب و آموزش دهد و امیدواریم که این روند همچنان ادامه یابد .

درویش نژاد یاد آور شد : نمایش هرمزگان از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است وبا حضور در جشنواره های متعدد بین المللی ، ملی و منطقه ای توانسته اند افتخارات بسیاری را برای استان کسب نمایند .

گفتنی است : هجدهمین جشنواره بین المللی دانشجویی بخش منطقه ای ، اواخر فروردین ماه با حضور گروه های نمایشی از بوشهر ، اصفهان ، بجنورد ،تبریز ، تنکابن ، دامغان ، دورود ، شیراز ، … در جزیره زیبای کیش برگزار می شود .

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 617

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge