امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 17 می 2024

برگزاري اولين همايش ملي اسلام و سلامت روان در بندرعباس

میناب نیوز:معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان از برگزاري اولين همايش ملي و دومين همايش استاني با عنوان اسلام و سلامت روان در بندرعباس خبر داد.

به گزارش میناب نیوز، دكتر رضا برومند در نشست هماهنگي برگزاري اين همايش اظهار داشت: هدف از برگزاري همايش اسلام و سلامت روان فراهم كردن زمينه و بستر استفاده از مباني ديني و اعتقادي دين مبين اسلام در ارائه خدمات مشاوره اي و روان شناختي است.

وي با بيان اينكه در منابع اسلامي همچون قران كريم، نهج البلاغه و صحيفه سجاديه مباني ارزشمندي در خصوص سلامت روان وجود دارد اضافه كرد: كمك به افزايش سلامت روان جامعه در چارچوب استفاده از مباني اسلامي ، محور اصلي اين همايش است.

معاون استاندار هرمزگان و رئيس شوراي سياست گذاري همايش ملي اسلام و سلامت روان خاطر نشان كرد: اميدواريم بتوانيم ضمن برگزاري موفقيت آميز اين همايش، در آينده زمينه اجراي آن را در وسعت بين المللي فراهم كنيم.

دكتر برومند ضمن قدرداني از همراهي و همكاري كليه دستگاه هاي اجرايي در برگزاري همايش مذكور ابراز داشت: اين همايش توسط جهاد دانشگاهي و دفتر آموزش و پژوهش استانداري و با همكاري دانشگاه ها و مراكز آموزشي پژوهشي و همچنين تعدادي از دستگاه هاي اجرايي استان هرمزگان در سطح ملي برگزار مي شود.

وي يادآور شد: از مسئولين ، سخنرانان مطرح كشوري و پژوهشگراني كه مقالات آنها برتر شناخته شده است براي سخنراني و ارائه مطالب در اين همايش دعوت بعمل آمده كه اميدواريم با استقبال جامعه دانشگاهيان و مشاوران آموزش و پرورش و همچنين مستند سازي همايش بتوانيم بيشترين خروجي را داشته باشيم.

لازم به ذكر است همايش ملي اسلام و سلامت روان ، سوم و چهارم ارديبهشت 94 در سالن شركت گاز برگزار مي شود، اين همايش پيش از اين در سال 91 براي اولين بار توسط دكتر برومند طراحي و از طريق جهاد دانشگاهي هرمزگان در سطح استاني برگزار شد كه هم اكنون در سطح ملي برگزار مي شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 621

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge